29.4.08

I SI M'EQUIVOCO, TORNO A COMENÇAR!

Un cop més, faré cas a la meva estimada Queta...
Una vez más, haré caso a mi querida Queta...


Això és el que diré dilluns quan estigui fent l'exàmen de català, sense haver pogut estudiar perque si... alguns ja ho sabeu! siiii! Aquest cop els rumors són certs! Em trasllado!
Esto es lo que diré el lunes cuando este haciendo el examen de catalán, sin haber podido estudiar, porque si... algunos ya lo sabéis! Siii! Esta vez los rumores son ciertos! Me traslado!

Si, si, es podria dir que aquest pont és "El pont", ha arribat el moment. Quan ho he decidit i perque? Bona pregunta.

El que havia de ser un pont de bogeria, aventura i desenfrenament, de sobte, "sin comerlo ni beberlo" com m'agrada dir a mi (i com sovint m'ha passat a la meva vida) va passar a ser un pont tranquil i en un dels meus rampells d'impaciència i una mica cansada també de sentir sempre les mateixes preguntes... fa dos divendres a la tarda vaig decidir... EM TRASLLADO!

Crec que en un primer moment ningú s'ho va creure... però si, va de debò i la cosa ja està en marxa. I ara el que havia de ser un pont de trasllat, s'ha convertit en un pont de trasllat, festa, bojeria i contrarellotge, SOBREVIURE???

Si, si, se podría decir que este puente es "El puente!, ha llegado el momento. Cuando lo he decidido y porque? Buena pregunta.
El que tenia que ser un puente de locura, aventura y desenfreno, de repente, sin comerlo ni beberlo, como me gusta decir a mi (y como a menudo me ha pasado en mi vida) paso a ser un puente tranquilo y en uno de mis impulsos de impaciencia y un poco también cansada de oír siempre las mismas preguntas... hace dos viernes por la tarde lo decidí... ME TRASLADO!
Creo que en un primer momento nadie se lo creió... pero si, va en serio y la cosa ya esta en marcha. Y ahora, lo que tenia que ser un puente de traslado, se ha convertido en un puente de traslado, fiesta, locura y contra reloj, SOBREVIVIRÉ???

23.4.08

PROHIBICIONS POSITIVES

Queda prohibit plorar sense apendre,
aixecar-se un dia sense saber que fer,
tenir por als teus recòrds...
Queda prohibit no somriure als problemes,
no lluitar pel que estimes,
Abandonar-ho tot per por,
No convertir en realitat els teus somnis,...
Queda prohibit no intentar compendre
a les persones,
pensar que les seves vides valen menys que la teva,
no saber que cadascú te el seu camí i la seva sort...
Queda prohibit no crear la teva història,
no tenir un moment per la gent que et necessita,
no compendre el que la vida et dona,
també t'ho treu...
Queda prohibit, no buscar la teva felicitat
no viure la teva vida amb una actitud positiva,
no pensar que podem ser millors,
no sentir que sense tu, aquest món no seria igual...
Pablo Neruda

22.4.08

BONA DIADA DE SANT JORDI

Sabeu??? Porto un munt de setmanes esperant poder fer aquesta entrada... i suposo que us preguntareu perquè? Doncs ni ben bé jo ho sé, o si! Suposo perque em sento catalana i per tots els catalans és un dia especial.
Surts al carrer, es respira un ambient de felicitat, tothom porta un somriure, mirant llibres, si si, llibres, inclús aquells que ni tan sols se'l llegiran, segurament se l'acabaran comprant!
També sé, que hi ha gent, propera a mi, que per la diada pasaran un dia, potser no tan alegre, però penseu que no s'ha d'estar enamorat d'algú per passar un bon dia de Sant Jordi, només cal estar una mica enamorat de la vida! I no deixeu mai que us robin un somriure...
Així que tot i que havia pensat un munt de coses a dir del dia de Sant Jordi, els llibres i les roses, tan sols diré que sigueu feliços i un dels meus millors somriures per tots vosaltres, us ho desitjo desde el portal on Sant Jordi va matar el Drac... (com diu la llegenda. Sabeu on és??Pregunta de Trivial!)


Sabéis??? Llevo un monton de semanas esperando poder hacer esta entrada... y supongo que os preguntaréis porque? Pues ni yo misma lo sé, o si! Supongo porque me siento catalana y para todos los catalanes es un dia especial.
Sales a la calle, se respira un ambiente de felicidad, todo el mundo lleva una sonrisa, mirando libros, si si, libros, incluso aquellos que ni tan siquiera se los leeran, seguramente lo acabarán comprando!
También sé, que hay gente, cercana a mi, que para la diada pasarán un dia, quizá, no tan alegra, pero pesnad que no es necesario estar enamorado de alguien para pasar un buen dia de Sant Jordi, solo es necessario estar un poco enamorado de la vida!No dejeis nunca que nadie os robe una sonrisa...
Así que a pesar que habia pensado un monton de cosas sobre Sant Jordi, los libros y las rosas, solo os diré que seais felices y os dedico una de mis mejores sonrisas para todos, y os lo deseo desde el portal donde Sant Jordi mató al Dragón... ( como dice la leyenda. Sabéis donde es? Pregunta de Trivial!)

19.4.08

ESTÚPIDAMENT FELIÇ!




Hi ha cops que no calen traduccions!!! Bon cap de setmana!!! Be happy!!!

17.4.08

L'EVOLUCIÓ DE LA LLENGUA!


Avui plou.... "Plou poc, però per poc que plogui plou prou". Aquí tenim un entrebancallengües o travallengua que molts de nosaltres vam apendre quan erem petits, sobretot els dies de pluja!
Aquest seria un clar cas de la necessitat que la llengua evolucioni, ja que avui en dia a les escoles ja haurien d'ensenyar... "Plou poc però per poc que plogui no plou prou" o " plou poc i per molt que plogui plou poc"


Així que lingïstes del país, poseu-vos a treballar, que la lleguna al carrer va molt més ràpida que el Gran diccionari Català

Com diria la meva professora (canyera) de català: la llengua evoluciona... d'aqui 30 o 40 anys potser ja serà normatiu!

Hoy llueve... "Plou poc, però per poc que plogui plou prou" (Llueve poco pero por poco que llueva llueve suficiente). Esto es un trabalenguas que muchos de nosotros aprendims cuando eramos pequeños sobretodo los dias de lluvia!
Este sería un claro ejemplo de la necesidad de que la lengua evolucione, ya que hoy en dia las escuelas ya deberia ensenyar... "Plou poc però per poc que plogui no plou prou" (llueve poco pero por poco que llueva no llueve suficiente) o " plou poc i per molt que plogui plou poc" (llueve poco y por mucho que llueva, lluve poco)
Así que lingüistas del país, poneros a trabajar, que la lengua en la calle va mucho más rápida que el "Gran diccionari Català"
Como diría mi profesora (cañera) de catalan, la lengua evoluciona... de aquí 30 o 40 años quizà esto ya sea normativo!

16.4.08

EL VAIXELL S'ENFONSA.... VISCA EL NÀSTIC!

Això és un missatge per la marea grana! Intenteu buscar les coses positives: pagarem menys de carnet de soci, no farem qües per aparcar i sortir del camp, podrem anar a veure més a prop els partits de fora de casa,... Alguna idea més???

Esto es un mensage para la marea grana! Intentad buscar las cosas positivas: pagaremos menos de carnet de socio, no haremos colas para aparcar ni salir del campo, podremos ir a ver más cerca los partidos de fuera de casa... ¿¿¿Alguna idea más???

13.4.08

UNO DE MIS PEQUEÑOS PLACERES DE LA VIDA...

UN DELS MEUS PETITS PLAERS DE LA MEVA VIDA...

En la vida, dicen, que hay que aprender a valorar cada minuto, cada segundo... Pues bien, os animo a que probéis a unir vuestros placeres, hobbies, mínimo de dos en dos, ya que como diría una amiga... puede llegar a ser orgásmico.
Yo, como la gran mayoría sabéis, o podéis haber deducido, me encanta el mar, el sol, la playa, la brisa marina, creo q no sabría vivir sin el mar cerca... A veces me lo he planteado... y me falta el aire. Y cada día soy más feliz de haberme quedado al lado del mar (de momento). Ahora vamos a unirle patinar! Si si, me encanta patinar, sinceramente, no es uno de los deportes más cansados, yo admiro a la gente que adelanto mientras patino y ellos van corriendo, todo sudados y asfixiados... pero que cuerpos tienen algunos! para salir corriendo a mas velocidad! jajajajaja
Al tema! En Tarragona como buenos privilegiados podemos patinar al lado del mar....
A la vida, diuen, que s'ha d'apendre a valorar cada minut, cada segon... Doncs bé, us animo a que probeu a unir els vostres plaers, hobbies, com a mínim de dos en dos, ja que com diria una amiga... pot arribar a ser orgàsmic.
Jo, com la gran majoria ja sabeu, o podeu haber deduït, m'encanta la mar, el sol, la platja, la brisa marina, crec que no sobreviuria sense el mar a prop... A vegades m'ho he plantejat... i em falta l'aire. I cada cop sóc més feliç d'haver-me quedat al costat del mar (de moment). Ara unim-ho a patinar! Si si, m'encanta patinar, sincerament, no és un dels esports més cansats, jo admiro a la gent que avanço mentre patino i ells van corrent, tots suats i asfixiats... però quins cossos tenen alguns! per a sortir corrents a més velocitat! jajjaajjaajajja. Al tema! A Tarragona com bons privilegiats podem patinar a la vora del mar...



Es maravilloso ir patinando un día soleado con el aire rozandote en la cara conforme vas cogiendo mas y mas velocidad! Eso si! lo mejor y lo que os aconsejo es tener heminegligencia... ya que a un lado tenemos el mar, con sus barquitos, la gaviotas, los submarinistas... Pero cuando miras a la derecha... (sera significativo que sea la derecha???) te encuentras el maravilloso paisaje "Tarragoní", el carbón y las petroquímicas,... que también, como buenos "tarragonins" aprendes a integrarlo como parte del paisaje.

És maravellós anar patinant un dia assolellat amb l'aire fregant-te a la cara conforme vas agafant més i més velocitat! Això si! Lo millor i lo que us aconsello és tenir heminegligència... ja que a un costat tenim el mar, amb els seus vaixells, gaviotes, submarinistes... Però quan mires a la dreta... (serà significatiu que sigui la dreta???) Et troves el maravellos paissatge tarragoní, el carbó i les petroquímiques,... que també, com a bons tarragonins aprenem a integrar-ho com a part del paissatge.



Pues bien hoy domingo por la mañana me he dispuesto a disfrutar de, como le llamo yo, mis minutos de gloria... donde olvido que existe una realidad y me centro simplemente en ese momento y en disfrutar! Un día ideal, de verdad. Hemos ido mi amiga D y yo (compañeras de patín) y nos hemos unido a las clases que dan tan geniales los de la asociación tarracopatina, pues bien después de llevar un montón de años patinando y frenando contra los muros de hormigón... hoy me han enseñado a frenar! (gracias chicos) y que las mariconadas que venia haciendo con los patines tienen nombre.. como hacer limones! y sirven para algo! No matarte! También nos han enseñado que el patinaje es un deporte de riesgo, pero eso ya lo aprendí la primera vez que fui a patinar, puesto que una amiga solo subirse sobre ellos se la pegó y se luxó el coxis, yo aún me acuerdo... imaginaros ella!!!
Doncs bé, avui diumenge pel matí m'he dispossat a disfrutar de, com ho dic jo, els meus minuts de glòria... On oblido que existeix una realitat i em centro senzillament en aquell moment i en disfrutar! Un dia ideal, de veritat. Hem anat la meva amiga D i jo (companyes de patí) i ens hem unit a les classes que donen tan genials els de l'associació tarracopatina, doncs bé, després de portar un munt d'anys patinant i frenant contra els murs de formigó... Avui m'han ensenyat a frenar! (gràcies nois) i a que les mariconades que venia fent amb els patins tenen nom... com fer llimones! i que serveixen per alguna cosa! No matar-te! També ens han ensenyat que el patinatge és un esport de risc, però això ja ho vaig apendre el primer cop que vaig anar a patinar, ja que una amiga només pujar-se als patins se la va fotre i es va luxar el coxís, jo encara m'en recordo... imagineu-vos ella!!!


Chic@s!!! Os lo recomiendo, menos fiesta del sábado noche y mas sol y patinar! Alguna propuesta más para unir placeres de dos en dos??? jejejeje

Noi@s!!! Us ho recomano, menys festa del dissabte nit i més sol i patinar! Alguna proposta més per unir plaers de dos en dos??? jajajjjajaja

12.4.08

NO HE DORMIDO NADA ESTA NOCHE CHE CHE!!

Y digo yo??? Que es lo que hacen más las chicas el sábado noche... bailar? reír? cenar? beber? follar? cantar? fumar??? Apuesto por.... SOMBRA AQUÍ I SOMBRA ALLÁ!!
Que disfrutéis del sábado noche...




I jo dic??? Qué és el que fan més les noies el dissabte nit... ballar? riure? sopar? beure? follar? cantar? fumar??? M'hi jugo algo a.... SOMBRA AQUÍ I SOMBRA ALLÀ!!
Que disfruteu del dissabte nit...

7.4.08

A QUI CORRESPONGUI!!!/A QUIÉN CORRESPONDA!

VOLEU POSAR-HI MÚSICA A LA VIDA??? DONCS AQUÍ TENIU, PER QUI ES VULGUI PUJAR AL CARRO.... EL MÓN ÉS DELS VALENTS!!!




BIEN, QUERÉIS PONERLE MÚSICA A LA VIDA??? PUES AQUÍ TENÉIS, PARA QUIEN SE QUIERA SUBIR AL CARRO... EL MUNDO ES DE LOS VALIENTES!!!

P.D: PIENSO IGUAL QUE AYER PERO DEL REVES??? JAJAJAJJ

4.4.08

*** 3000 ***



3000 visitas, y suma y sigue. Pero, desgraciadamente, no es lo único que suma y sigue...


Solamente hacen falta 30.000 segundos o 500 minutos o 8:20horas para que mueras 3000 personas de sida. Que estas 3000 visitas sirvan para meditar a algun@s inconscientes que aún están por el mundo. Por favor, meditad!








3000 visites, i anem sumant. Però, malhauradament, no és la única cosa que va sumant...

Tan sols fan falta 30.000 segons o 500 minuts o 8:20hores perque morín 3000 persones de sida. Que aquestes 3000 visites serveixin per meditar a algun@s inconscients que encara están pel món. Si us plau, mediteu!!!