1.7.08

QUI HO HAVIA DE DIR? / QUIEN LO IBA A DECIR?


Qui ho havia de dir??? 5005!! Jo no ho haguès pensat mai, però fa gràcia no? M'entren ganes de fer balanç de l'evolució però ho guardo per a quan faci un any.... així hi ha més intriga, o no. En tot cas de moment m'ho guardo per mi! Ni que hi ha una cosa que salta a la vista... la calor apreta i només hi ha ganes de musiquetes i poca polèmica, però... Tornaré!
Quien lo iba a decir??? 5005!!! Yo no lo habría dicho nunca, pero hace gracia no? Me entran ganas de hacer balance de la evolución pero lo guardo para cuando haga un año.. así hay más intriga, o no. En todo caso de momento lo guardo para mi! Aunque hay una cosa que salta a la vista... el calor aprieta y solo hay ganas de musiquita y poca polémica, pero... Volveré!

Algú s'apunta a celebrar-ho??? / Alguien se apunta a celebrarlo???


Anem a posar-hi una mica de música... / Vamos a ponerle un poco de música... BY DE PERA!!

Gràcies Pera! M'encanta aquesta cançó que m'has dedicat pel blog! Molas mazo! ;)

4 comentaris:

Dr F ha dit...

Marteta, please, change my link!! Me n he anat a Una de Medicos. ptonets

Anònim ha dit...

Enhorabona!
On s'ha de celebrar això?
jo m'apunto.
nomès cal k avisis k allí estarem!

Si es k ets una crack!

Fins aviat pitufina!

Titu

Anna ha dit...

Felicitats! Això si que s'ha de cel·lebrar. Podríem quedar per anar a pendre una "pandoreta"? Ah, i que no hi falti la Pera.

The Cosmic Girl ha dit...

siiiiiiiiiii me falta la pistaxo! em faltaaaaaaaaaaaaaaa

quan quedem??? jajajajjajajjajja

Celebrem-ho! serà PERFECTE

JAJAJAJAJA